Sări la continut | Sări la navigare

Unelte personale

Locația curentă: Acasă / Pacienți / Chestionar de feedback al pacientului

Chestionar de feedback al pacientului

Chestionar de feedback al pacientului

Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015

Stimate pacient,

Spitalul Municipal de Urgenta Roman realizeaza un sondaj de opinie in rândul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.

Avand in vederea calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.

Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.

Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.

Modalitatea de raspuns este de a bifa la fiecare intrebare, caseta ce corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.

Chestionarul poate fi completat in format fizic sau online pe pagina web a spitalului.

Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!

Drepturile pacientului pot fi vizualizate aici : drepturile pacientului

Q1-a.Cat de multumit sunteti, in general, de calitatea serviciilor medicale primite in acest spital?  





Q1-b.Cat de multumit sunteti, in general, de modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient?  





Q2-a.Cat de multumit ati fost de timpul de asteptare pana la prima examinare de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat?  





Q2-b.Cat de multumit ati fost de modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)?  





Q2-c.Cat de multumit ati fost de tratamentul primit in perioada de spitalizare?  





Q3-a. In ce masura medicul care v-a tratat v-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient?  





Q3-b. In ce masura medicul care v-a tratat a raspuns la întrebarile puse de dumneavoastra?  





Q3-c. In ce masura medicul care v-a tratat s-a ocupat cu atentie de cazul dumneavoastra?  





Q3-d. In ce masura medicul care v-a tratat a inteles problemele medicale ale dumneavoastra?  





Q3-e. In ce masura medicul care v-a tratat a manifestat interes in rezolvarea problemei medicale a dumneavoastra?  





Q4-a. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali v-au acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient?  





Q4-b. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au raspuns la intrebarile puse de dumneavoastra?  





Q4-c. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic?  





Q4-d. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au inteles problemele dumneavoastra medicale?  





Q4-e. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au manifestat interes in tratarea dumneavoastra?  





Q5-a. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum va decurge examinarea medicala?  





Q5-b. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum se recolteaza probele de sange/biologice?  





Q5-c. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre modul de administrare a medicamentelor?  





Q5-d. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre rezultatul analizelor dumneavoastra?  





Q5-e. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre riscurile unei operatii/interventii chirurgicale/ale tratamentului indicat de medic?  





Q5-f. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic?  





Q5-g. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre posibile tratamente alternative pentru afectiunea dumneavoastra?  





Q6-a. Pe perioada internarii ati fost internat prin serviciul de urgenta?  


Q6-b. Pe perioada internarii ati solicitat serviciile unui medic preferat?  


Q6-c. Pe perioada internarii ati primit serviciile unui medic preferat?  


Q6-d. Pe perioada internarii ati solicitat si o alta opinie medicala, referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii?  


Q6-e. Pe perioada internarii ati primit o alta opinie medicala pe perioada internarii?  


Q7. Pe perioada internării medicamentele şi materialele sanitare au fost asigurate:  




Q8-a. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, iluminatul spatiilor/incaperilor din spital?  





Q8-b. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, temperatura din spital?  





Q8-c. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, programul de primire a vizitelor?  





Q8-d. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, curatenia generala din spital?  





Q8-e. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, functionalitatea grupurilor sanitare?  





Q8-f. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, conditiile de cazare din salon?  





Q9.1. In momentul intocmirii documentelor de externare ati fost informati de suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra prin oferirea unei copii a decontului de cheltuieli?  


Q9.2. V-ati gandit sa solicitati informatii despre suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra (decontul de cheltuieli)?  


Q10. In cadrul spitalului sunt afise care sa prezinte drepturile si/sau obligatiile pacientilor/asiguratilor?  


Q11-a. Ati oferit medicilor, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?  


Q11-b. Ati oferit asistentelor medicale/asistentilor medicali, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?  


Q11-c. Ati oferit infirmierelor, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?  


Q11-d. Ati oferit personalului auxiliar (brancardieri, agenti de paza etc.), din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?  


Q12-a. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre medici?  


Q12-b. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre asistente/asistenti?  


Q12-c. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre infirmiere?  


Q12-d. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul auxiliar (brancardieri, agenti de paza etc.)?  


Q13. Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin consiliul de etica al spitalului, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, s.a.)?  


Date statistice (va rugam bifati/completati):
Sexul respondentului/celui care a raspuns la chestionar:  


Ultima scoala absolvita:  



Rezidenta:  


(Necesar)
Enter the word

Va multumim pentru colaborare!